Швидкий тест Skoda Karoq

Знаєте, рішення відправити Yeti на спокій для багатьох виявилося сумною подією. Хтось навіть пустив сльозу, але чеська бухгалтерія, схоже, тріумфувала. Адже, якщо дивитися на сухі цифри, то найкращі роки цей кросовер продавався в Європі майже втричі гірше, ніж Volkswagen Tiguan. Другого покоління Yeti ми точно вже не побачимо, як мінімум тому що всі нові кросовери бренду на початку назви матимуть букву K, а на кінці Q. Якщо зі старшим картина зрозуміла, то хто ти такий, Karoq?

Слід зазначити зусилля чехів: зовнішніх слідів Yeti не залишилося, та й усередині все нове. Платформа запозичена у VW Tiguan та Seat Ateca. Як і практично будь-який кросовер концерну Volkswagen, Karoq заснований на модульній платформі MQB. Що на краще. За габаритами, на відміну від “Йєті”, Karoq складно зарахувати до В-сегменту. Розміри найближче до іспанського паркетника, Tiguan буде помітно більшим.

А взагалі подивишся на Karoq – ну, «Шкода класик» – окрім свіжої оптики в пам’яті нічого не затримується. Гострі лінії та грані стали вже звичними. Але насправді дизайн «Карока» дещо складніший, ніж здається на перший погляд. Якщо придивитися, то між гострими гранями присутні опуклі поверхні – вони надають атлетичності у зовнішності кросовера. Щоправда, цього не помічаєш, доки тобі про це не розкажуть.